2011. november 23., szerda

Technics SU-7300 /hozzáértőnek/ - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó egy Technics SU-7300 erősító.
Az erősítő ebben az állapotban került hozzám. A felső burkolatát levettem, és láttam hogy 3 biztosíték hiányzik belőle.  Néztem pár fotót a neten ilyen erősítő belsejéről, és kapcsolási rajzot is, úgy látom ebből hiányzik a két nagy elko mellől egy S4VB10 jelű egyenirányító dióda is. (fotón is látható, a panelon D401 jelzéssel van feltüntetve) Látszólag más hiányosság nincs, de a többi alkatrész állapotáról sajnos semmit sem tudok, mert így nem is helyeztem áram alá a készüléket. Külsőleg sem hibátlan, mint ahogyan az a képeken is látható.
A vásárlónak emailben elküldöm a letöltött szerviz dokumentációt is ha kéri.
Csak olyan licitáljon aki jártas az elektronikában, és lát benne némi fantáziát. Olcsóbban nem eladó, mert pár ezer Ft ráfordítással szerintem javítható.
A vételárat jelenleg csak postai csekken tudom elfogadni!


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-23 11:27
. Technics SU-7300 /hozzáértőnek/ - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése